Subject: mnt nr 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee km 168,234
From: "Koplus Kardo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 11:41:54 +0300

Tere

Oleme Eesti Raudtee tellimusel koostamas Tapa-Narva raudtee
elektrifitseerimise projekte. Antud töö raames puutume kokku riigiteega nr
5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee km 168,234, mille kohta oleme koostanud
põhiprojekti. Palume projektlahendus üle vaadata ja sobivusel
kooskõlastada. Projekti saab alla laadida siit:

https://app.bauhub.ee/public/sharebox/44e0a38e-387f-4073-a68f-5d19c969958a

Lugupidamisega / Best regards

Kardo Koplus
Projektijuht-projekteerija
+372 528 3720
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GRK Eesti AS
Sära tee 7
Peetri, 75312
 <http://www.grk.ee/> www.grk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.